Slumdog!

Ikväll har jag sett halva "Slumdog millionaire", duschat, varit till hjärtat en stund och gluttat fotboll och väl hemma igen så har jag hunnit fika och gluttar ännu mer på fotbollen i bakgrunden. Chelsea - Liverpool med andra ord. Dock så måste Liverpool göra 2 mål till för att ta sig till semifinal. Men jag håller tummarna.

Så fort matchen är slut ska jag göra mig iordning för sängen, bädda ner mig och se klart slumdog millionaire. Sen får jag se om jag kanske somnar eller slår på en film till.

Inser att om jag har ordentlig tur så får jag kanske in jobb imorgon,
tror dock att jag hoppas på tok för mycket. Så jag får väl sova ut i min
egna säng och bara vara ledig.

Edit: Matchen gick i stöpet. 4-4, vilket innebär att det var Chelsea som vann.
Jädra skit också!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback