Tankeverksamheten på max igen.

Detta eviga dagdrömmande. Idag handlade det om ett eget litet hus(!) och man kan undra vaför tankarna inte låg på en lägenhet till att börja med. Som sagt ett hus, med grönskande och mysig tomt med en fin grillplats och en inglasad altan eller ett lusthus av något slag. Jag ser det framför mig, hur jag vill att det ska se ut. Någon gång i livet kanske(hoppas!).

Med tanke på det ska jag erbjuda mamma och pappa att göra om våran igenvuxna och numera fula grillplats. I sommar alltså, jag lär ju ha lång semester som vanligt. Tror att den skulle vara skitenkel att piffa till med nya sittplatser och ta bort ogräset. Kort och gott skulle den kunna bli användbar! Dom får stå för materialet och jag ordnar, borde dom inte gå med på det? Skulle vara ett kul projekt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback