Hjälp mig med trejde paret!

Det finns ett par skor jag velat ha länge nu. Men jag har försökt hålla
fingrarna i styr. Men jag kan inte ge upp tanken, dom är vita, höga och
snygga!


Och sen, bara för att dom är från skopunkten så funderar jag på att lägga ut
300:- till så att jag kan få ett par för 300:- gratis, sjukt beteende? Jag vill ju ha dom!
Det är bara det att jag inte kan beställa dom, gladiatorsandalerna(det ena paret)
finns som minst i storlek 39 där och det är to big.

Det som stör mig är att jag är så jävla knäpp som inte kan köpa ett par stövlar som
passar som jag kan ha i jobbet, gummistövlar alltså. Men näe, där ska jag klampa
runt i några som är ca 3 storlekar förstora. Det kallar jag smart.


Tredje paret är dock fortfarande en fråga.
Vilka är snyggast?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback