Det blev shortsen och höga klackar..

..det kändes rätt när det var så pass varmt.
(Jag ääääälskar iallafall mina nya, och billiga, shorts!)

Tack tjejer för en supermysig middag igårkväll(trots att några saknades, vilket var synd).
Det blev en helt klart mysig kväll och jag mådde oerhört bra efteråt. Varför säger vi jämt
att vi ska göra sånt här oftare medans det slutar med typ en gång per år?
Önskar att jag hade bilder att lägga in här, men tyvärr. Får se om jag kanske kan norpa
någon av Sandra eller Pernilla sen.

Har sovit bort halva dagen och varit iväg till drömmarnas land där jag låg på en strand
utomlands, där det hände en massa sjuka grejer mest hela tiden. Där ibland några som
riktigt skrämde livet ur mig.

Det glädjer mig att det gula klotet på himlen tittar fram nu också så att jag kan ta med
mig boken och lägga mig ute och läsa en stund. Verkar ska vara fint nu resten av dagen
enligt yr.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback