Panik och rädsla på samma gång.

Inatt hade jag en oerhört obehaglig natt. Vaknade och mådde inte helt hundra, så jag klev upp och drack vatten. I samma veva fick jag ont i hjärtat. Och jag som är så nojig låg och försökte få det att gå över, men drabbades av mer och mer panik så tillslut väckte jag J, han är så jävla underbar så det är inte klokt.

Han försökte lugna mig där halvfem på natten och bara få mig att tänka på något annat. Det släppte inte. Var nära att ringa ambulansen för att fara in och kolla det, men gjorde jag det skulle jag sabba den här dagen som jag tycker ska bli rolig och så. Gick på toa och lättade på trycket, och det försvann. Skitkonstigt. Men glad kan man verkligen säga att jag blev. Och J, han är den absolut bästaste som finns.

Vi hade trevligt igår på middagen. Bilen hem gick klockan ett. Absolut inte för full.
Tyckte att jag hade hållt mig lugn och tackat nej till 2 snapsar och lite så, allt för att
vara fräsch inför idag. Men så kom det där inatt och jag trodde allt skulle gå mig om
intet. Nu sitter jag här, ska snart äta och på lite mer än en timme bege mig och leka.

Hoppas verkligen på bio ikväll,
Sommaren med Göran. Det är
vad jag vill.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback