Underbara, härliga fredag!

Jag hade öppning imorse så därför fick jag sluta klockan ett idag.
Kan säga att det är grymt skönt en fredag.


Dessutom är det 4 plusgrader och strålande sol och igår fick vi lön.
Ganska nice må jag säga!

Ibland blir jag stört flummig på jobbet och ungarna säger "fröken, vad gör duu?"
med ett brett flin på läpparna, för dom tycker att det är ganska kul egentligen.

Sen tänkte jag tipsa alla som vill ha ett billigt och bra shampo.
lyko.se så har dom kampanjerbjudande på lorealshampon
(frisörshampon) En 500ml flaska med pump för 159:- istället
för 245:-. Finns 13 olika att välja bland, för skadat hår, för färgat,
för "frissigt", för mjälligt mm. Jag beställde en absolut repair
som alla säger är så bra, samt två balsamflaskor för 149:- st.
Gör ett kap du också!

Undrar om jag ska ta och sätta mig i solen en stund innan jag ska fara. Ikväll blir det tacos på Balders och kanske en film. Sen på lördag blir det till att fara på ett 25årsfirande(hej alkoholen, länge sen sist).

Och för att babbla på lite till tänker jag tala om att paketet jag beställde från Bluebox.se i förrgårkväll kom idag med lille H´s tvåårspresent. Inslaget och med ett sött kort där texten är inpräntad(ist för att jag ska skriva). Riktigt nöjd känner jag mig, inte bara för frakten och snygg inslagning utan även för att jag har paketet i min hand över en vecka innan födelsedagen. Finns många roliga grejer att välja bland på den sidan och den jag hade tänkt köpa var en akutgåva(därav den snabba frakten).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback