Nätshopping.

Nätshopping är farligt. Inte farligt farligt utan snarare farligt för att man kan inte hålla fingrarna i styr från att beställa. Visst man kanske har bestämt sig för 2-3 grejer som man sett och inte hittar i butik då är det ju en sak, men att man sen klickar hem en 4 grejer till bara för att "det är ju lika bra när man liks beställer" och det blir plötsligt några hundringar dyrare.

Eftersom grejerna jag var ute efter att köpa i butik igår inte fanns så har jag nu beställt. Det är första gången jag provar beställa från Gina´s hemsida. Så på tisdag eller onsdag får jag troligtvis mina grejer, dvs jeansleggingsen, tunikan(skrev klänningen i förra inlägget), två t-shirtar med tryck, en kjol, ett långt vitt linne samt ett par nya benvärmare(trots att den perioden snart är över, men de kostade ju bara 40:- så varför inte). Hade varit in och kollat översikten på mitt konto och kände att det här kunde jag ändå unna mig. Sen får man spara sig tills det blir vårshopping.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback