Nostalgi, Tina som liten.

Ganska mycket nostalgi. Jag letade upp mina gamla bilder från när jag var liten och jag fann dom. Och när man tittar, ser saker man totalt glömt bort, som vissa personer som gick på samma avdelning osv. Så oerhört kul.





Från 2 till 7 år. Glömde dock skriva på ett kort att jag är 6år, det med mönstrade tjocktröjan. Det är så kul att se hur alla mammor och pappor klädde sina barn, att se stilen över huvudtaget jämfört med vad som gäller nu(om man bortser från 70talsinspirerat på småbarnen numera). Av dom här bilderna så gillar jag klänningen, den randiga tröjan och det lila med rosa knappar och skönheten på som jag hade. Det lila minns jag var mina favoritkläder på den tiden.


Julafton -98 hemma hos mormor. Jag(smilfinken) och lillkussen min.


» mira

shit att du hade exakt en likadan tröja som jag hade när jag var liten och jag hade den också på ett klassfoto (andra bilden på andra raden). jag trodde det bara var jag som hade en sån!

2009-01-24 // 17:15:19
» Tina

haha, jag tror att dom var inne på den tiden eller ngt :P haha

2009-01-25 // 13:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback