Släktträffsbild.

Storasyster med kids har varit här. :)
Därav tid som bara spenderades, inga funderationer över vad man
ska hitta på inte. Man kan antingen mata, söva, leka eller prata.


Imorgon tror jag banne mig att jag ska ta en runda in till stan, oavsett
om det är 27grader varmt som det är sagt eller inte. Orkar inte skjuta
upp det tills på fredag direkt. Ska försöka se om jag kan ta mig på banken
och fixa ett nytt kort också eftersom mitt är totalt krupp på. Kanske att jag
hittar någon klänning som man kan ha på bröllop? Lite kluvet.


Eftersom inte alla rymdes på samma bild om man inte stod ännu högre upp(som fotografen gjorde) så gjorde jag ett litet ihopklipp som har massor av skavanker, tillexempel är det en som har 3 ben och en som försvinner helt i skarven. Men det här är då alltså bara släktingar. Sen var ju många respektive där också så att det förklarar kanske hur vi kunde vara 124 st på middagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback