Rekan.

Nu har jag spenderat över 5 timmar ute i solen, eller både
i solsängen, solstolen och i skuggan. Man pallar inte
den 30gradiga värmen nonstop. Har klunkat vatten som
om jag inte druckit på en månad, tog till och med vatten-
slangen och dränkte mig själv i vatten, allt för att svalka
av sig. Har inte sett ett enda moln på hela himlen, det
gott folk, det är galet! Och musiken har pumpats, det
var bara strand och bad som fattades.

Röd om magan har jag blivit också, fast inte så farligt.
Men nu är det jämnare färg iallafall jämfört med bröstkorgen
som var rätt brun innan. Har börjat läsa "Flyga Drake" också,
som många säger är så bra. Dessutom kan jag hämta ut de
fyra böckerna jag beställde i förrgår, men inväntar nog shampot
och balsamet först så jag kan få hem det samtidigt. Imorgon
kanske det är möjligt.

Ska läsa och vila lite nu, inne i "kylan".



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback