Deras föräldrar gör mig galen ibland.

Fyfan. Jag blir så jävla less på vissa föräldrar. Seriöst nu.
Får man säga så? Just nu skiter jag i vilket, för jag blir bara
så irriterad. Ifall man vet att ens barn är kvar sist av alla, varför
sitter man då kvar i bilen i en kvart och pratar i telefon? Sen
tar det ytterligare 5 minuter att klä sig(kunde ha varit längre).
Varför kommer dom inte bara in och hämtar sin unge på en
gång? Kunde ha varit hemma halvsex istället för fem i. Hej
det är fredag och jag vill faktiskt också hem.

Var tvungen att sätta mig ner för att varva ner innan jag bokstavligt talat ska kasta mig in i duschen för en snabbdusch och sen iväg på middag. Känner mig inte alls på topp direkt och hungrig som ett as. Okej, lite väl mycket klagomuren nu men ibland måste man få klaga också. Allt är inte alltid en dans på rosor.

Fredag den trettonde, för andra gången i år.
Trevlig helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback