Här kommer det.

Snacka om en alldeles precis lagom helg. Mycke hockey(synd där att sverige förlorade semin, men att vinna bronsmatchen tyckte jag dom gjorde bra). En joggingrunda runt 3,7 spåret på gammlia tillsammans och annars bara väldigt lungt och rå om varandra, hela helgen.

Jag kände mig brutal i lördags när jag skulle förbereda för middagen. Det var grekisk sallad som stod på menyn, fast jag propsade på att vi skulle ha lite grillad kyckling på sidan om. Det knakade och brakade i benen på kycklingen(den var helgrillad) och det var nästan så att jag inte klarade av det, men det gick, tillslut blev det bara för mycket. Och annanas fanns på sidan(i really like pineapple).
(Isbergssallad, gurka, tomat, rödlök & fetaost samt grekisk salladskrydda som fixades efter bilden).


Och vi har städat bilen, vilket var på tiden. Det kändes som att vi varit rätt flitiga ändå.
Sen så blev det en god fläskfilegryta vi lagade tillsammans som blev sjukt god. Sen
är det ju så mycket roligare att laga maten tillsammans än helt själv. Det kan man ju
inte hyckla om.

06.40 ringde väckarn sista gången, inget jobb. hemma vid 7, fortfarande inget jobb.
08.20, sitter fortfarande hemma. Jag blir hemma idag. Turligt nog ser det ut att bli
riktigt fint väder. Tvätta ska jag också göra, och kanske sy lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback