BRA inköp.


Mina nya, UNDERBARA, shepherd tofflor som jag köpte för en sådär 16 dagar sedan på Maxi.
Inte dumt köp! Dom är hur sköna och varma som helst och jag bor i princip i dom.


Och mina "köra bil vantar" som jag köpte vid samma tillfälle. Så jävulskt sköna och superbra då man alltjämt fryser om händerna annars då man kör bil. Nu använder jag dom mer än då också just för att dom är så sköna, skulle ha införskaffat ett par till bara för att det kan vara bra att ha.

.

Nej nu ska jag låna lillbilen och fara för att handla.
Fastän jag är en sån som inte vill köra bil dagen efter,
men eftersom jag är här så mycket som jag är så känner
jag att jag måste ställa upp och göra det. Så ja, det är
dags att köra "ufo´t"(yarisen), haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback