Skrevs imorse kl:8 men hann inte publiceras.

Har alldeles precis vaknat till liv ur nattens dvala, men jag känner mig halvt omänsklig
ändå. Kan bero på att man vaknat titt som tätt och varför har jag ingen susning om.


Men som märkes så fick jag igång internet på min dator, vilket gör att jag kan skriva nu
innan jag ska försöka göra mig iordning. Skulle vara skönt att skippa sminket, så jag tror
att jag ska göra det. Det är skönt att jag hämtade kläder igår så att jag åtminstone har
lite sånt att välja på för dagen.

Nej nu ska jag se om det hinns med att läsa några bloggar lite snabbt. Tjing så länge.


Ro & Ri. Foto: Jag.

Jag är så förvånad, jag fick igång internet ännu en gång och tänkte att
"ja, varför inte publicera det jag skrev imorse, det kanske är kul". Sagt
och gjort.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback