What have i done?

Min hanled är helt fucked up. Den gör ooont och har gjort det sedan igår.
Jag kan inte ta i med den, kan knappt skriva utan att känna smärtan och
tillochmed vid datorn känns det trots att jag försöker hålla den ganska
stilla. Jag har lindat den, men det jävlas ändå.

Idag blir en hemmadag då jag trodde jag skulle få in bättre jobb idag än två-sex som jag tackade nej till(i hopp om mer förstås!). Men å andra sidan har jag fått in heldagar imorgon och på onsdag borta på tomtebo, så det känns bra. Men det blir tidiga dagar då jag måste fara härifrån vid sju på morgonen.

Jag tänker och funderar på hur det ska gå för dom tre, och hoppas
att dom kommer ha det bra och få må gott. Snacka om trevliga.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback