Ensam mamma söker..

Nyss hemkommen från Röbäck där lille grabben nu är ett år sedan två dagar tillbaka och han fick en liten gåva(hade jag haft mer pengar på kontot just nu så hade det blivit något speciellare, men man gör vad man kan). Han är ju bara så himla söt. Härligt att få surra lite med morsan hans också innan jag blev tvungen att pysa. ;)

Jag inser mer och mer för varje gång jag sätter mig på förarsidan i bilen att jag jag gillar att köra bil och pumpa musik som jag sitter och diggar till samt försöker ta några falska toner. Tänka sig att i början av nästa år fyller kortet två år, och hittills har jag aldrig blivit stoppad av en polis, inte ens på ett simpelt litet blåstest. Känner mig lite stolt över mig själv.

På väg hem stannade jag på statoil och inhandlade middag som jag ska sitta och äta i min ensamhet framför förra avsnittet av Ensam mamma söker som jag missade förra veckan och tänker glo på medans karln min ska heja på fram Löven till, förhoppningsvis, en vinst! (Håller tummar och tår!) Men innan det blir dags för käk ska jag läsa igenom alla bloggar som följs.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback