Smatter.

Det slutade med att vi tittade på film och sminket tvättades bort för att sedan krypa
ner under täcket. Fan vad underbart det var, somnade innan jag ens hade hunnit vända
mig på magen(så som jag alltid sover) och burrat ner mig ordentligt.


Idag pissar det ute, ni vet när regnet faller från himlen. Oavbrutet än så länge. Jag har
hunnit vika 3 maskiner tvätt efter frukost/lunchen, fixat mig själv och plockat ihop mina
grejer. Man blir ganska flitig ibland när man vaknar tidigt. Gjorde det dels för att jag ska
ut till Anna en stund idag också och då kan det vara skönt att slippa det när man kommer
"hem" igen.

Kanelbullens dag och jag ska verkligen inte stoppa i mig något sådant, har lovat mig själv en skärpning nu, precis som jag gjorde i våras. Men det ska hålla den här gången. Förhoppningsvis klarar jag mig med undantag för julafton och nyårsafton, de dagarna är tillåtna att synda på.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback