En lång jävla dag.

Jag är SÅ TRÖTT! Vaknade tidigt och hann till och med diska innan jag for på jobbet,
hur sjukt det än låter. Men det var ett måste att försöka hinna det inför en grej under
dagen.


Jobbade och fick stålsätta mig mot en massa testande kids. Jag hotade faktiskt en att han skulle bli utan glassen efter lunch om han inte skärpte sig och började lyssna istället. Han blev snäll som en ängel resten av lunchen. Sen var dom experter på att hamna i konflikter som man fick försöka lösa med en unge som skriker rakt ut i luften för allt vad lungorna klarar av.. hej huvudvärk(får det extremt lätt när jag är förkyld). Var en pärs att köra bil hem när jag väl slutade när solen låg rakt i ögonen. Men jag fick ju jobba och det gillade jag. :)

Har hunnit vara på hockeyn också, suck. Första 12-14 minutrarna spelade dom så sjuhelvetes bra, de som går regelbundet har inte sett det på två år. Men ja, sen vände allt totalt och ledningen kvitterades och sen var det underläge som gällde. Fan också! Hade ju varit så otroligt roligt om de hade fått spela sådär jäkla bra som i början genom hela matchen. Men det var en tragisk start, innan matchen hölls en tyst minut för en greendevils medlem som avled i lördags av att ha blivit överkörd. Men ifall att han skulle ha sett det från himlen eller så, om man nu kan det, så skulle han nog ha varit glad.

Näe, nu ska jag krypa ner breve min prins i soffan och bara njuta av
att få känna mig avslappnad och trygg.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback