Åtta skott i kassen.

Ja, jag är väldigt glad att jag återigen har min kamera i min ägo, fungerandes!
Så imorgon tänkte jag bjuda på lite sneakpeak bilder från renoveringen. Nu hinner
jag inte för det är snart dags att knoppa.


Jag följde med på Lövenmatchen ikväll, vilket var länge sedan sist(oktober/november?), och det är jag glad för när det blir ett sådant resultat som 8-2. Även om det inte var höjdarspel hela tiden så hade de vissa stunder då de fick glänsa till. Och att gå från att vara lite rädd för att sprätta iväg ett skott och passa runt, runt ganska mycket till att visa att de faktiskt var målsugna och avlossade en del skott på mål. Det lönade sig ju! Nu hoppas vi bara att det här resultatet ska locka ännu mer publik till fredagsmatchen mot Örebro då även den är gratis såvida du har grönt/gult på dig(ståplats) och att den blir bra och ger ett glädjande resultat!

ps. Det här var tredje försöket att publicera. Nu får vi se om det fungerar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback