Sömnbrist.

Alltså vad är det med mig?

Jag var dötrött igår och kunde knappt hålla upp ögonen, självklart gick jag och la mig. Innan halvtolv. Och så kan jag inte somna! Somnar förns vid halv-kvart i ett. Jädrigt kul när väckarn ringer 5 timmar senare. Då jag inte ens klarar av att snooza de 25 minutrarna som jag är tillåten att göra. Och jag som är en sån person som måste sova minst 7 timmar för att må bra.

För lite sömn och igenpluggad näsa har gett mig en huvudvärk under natten också. Men den hoppas jag få väck med en tablett ibumetin till frukosten. Sen hur jag klarar av dagen får jag ta eftersom, men klara av den det tänker jag då banne mig göra. Oavsett.


» Frida

tack :)

2010-01-22 // 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback