Sunshine a light.

Börjar faktiskt känna mig lite brun, sådär härligt sommarfräsch. Har precis kommit hem från mamma och pappa där jag legat i solsängen en stund och solat sidorna samtidigt som jag läste ut boken. Ska snöra in hårskallen i duschen snabbt innan jag sätter mig ute på balkongen då solen alldeles snart tar sig dit. Ska sprätta en kall cola och börja läsa shutter island(patient 67) som jag fick hem idag gratis(tack vare ldb´s erbjudande i butik när jag köpte deo). Har hört så himla mycke bra om den boken så det ska bli kul.

Fick för övrigt hem löshåret idag också, är lite tunnare än förväntat och så måste jag lägga i en violett nyans ett tag för att det ska bli liiite kallare. Men så himla mycket fräschare det är än mitt gamla som jag haft sedan i december och både lockat, plattat, vågat ett x antal gånger samt haft hårspray i.


Duktig du är som läser böcker. Själv tittar jag bara på tv. :D

2010-06-25 // 01:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback