Synd.

Man ska aldrig säga att det är fint väder, för då dyker "aprilvädret" upp illa kvickt. Jo, med det menar jag att det faktiskt snöade flera gånger om idag. Och var soligt om vartannat. Men det kanske betyder att våren är på väg ändå om än det känns ännu längre bort de gånger snön faktiskt singlar ner mot marken.

Har sett massor med Grey´s anatomy, tvättat upp all tvätt och lite sådant innan jag slumrade till en timme på soffan vilket var gudomligt skönt med huvudvärken som infann sig just då. Annars har jag haft besök ikväll, först av Pernilla en stund och lite senare av Amanda. Skitkul att träffa dom båda då det var ett tag sedan sist.

Nu har jag bytt om till min mysdress och peppar inför sovandet.
Men lite tur har jag ju, kan ju faktiskt ligga och hålla om hans kudde
och känna hans doft och det är ju bättre än ingenting alls och
förhoppningsvis lugnande också. (Annars kan varenda litet ljud
få mig att noja till).

Ps. Jag har råkat synda idag(dvs internetshoppat).ds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback