Härliga snö.

Hur härligt är det inte med dessa stora snöflingor som faller, jag bara älskar det. När jag kom hem från fotokursen för bara en liten stund sedan så hade jag gärna gett mig ut på en promenad för att njuta. Men jag har inte tid, jag måste isäng för att orka ta mig upp klockan fem imorgonbitti.

Och angående fotokursen, hur absurt kommer det inte att kännas nästa torsdag när det är sista tillfället? Vi har varit olika i antal men vi är ett gäng på sex personer som alltid varit där och vi har haft otroligt trevligt tillsammans, och att det ska ta slut om en vecka kommer kännas jättekonstigt. Även om det kommer göra att jag får ännu en dag att träna om jag vill. Idag lärde vi oss riktigt roliga grejer på bildhanteringen också vilket gjorde det hela ännu roligare såklart. Jag är stolt över mig själv att jag tog mig i kragen och gick den här kursen som jag hade lovat mig själv när jag köpte kameran.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback