Skoinspo.

Det var en bra dag att börja jobba idag, och vad som gjorde den bra var att jag var väldigt mycket piggare, "svampen" i huvudet hade gett med sig. Och så att jag gick tidigt så att det blev som en mjukstart. Höll dock inte ut längre än till fyra när jag hade kommit hem innan jag somnade framför tvn av trötthet, haha. Nu vill jag bara inte råka ut för något mer(som magsjukan tillexempel), peppar peppar!

Unnade mig jordgubbar och choklad när jag handlade efter jobbet som jag gjorde iordning. Supergott mellis, men otroligt mättande. Och jordgubbarna i sig hade ju jättemycket smak(första gången någonsin som jag köper färska jordgubbar i februari, eller på vinterhalvåret över huvud taget).

Och som vanligt har jag suttit och kikat runt lite på internet, skopunkten den här gången
som var evigheter sedan jag var in på både i butik och på internet. Fann faktiskt några
godbitar jag vill ha. :)



Tror att den finns på MQ nu, superskön modell :D

2011-02-03 // 19:24:03
» SOFIA

Ha en fin kväll!



Om det intresseras så är en Tävling igång där du kan vinna en bra hårprodukt. länk http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment KRAM

2011-02-03 // 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback