Läget.

Tänkte bara meddela att jag hade det underbart i lördags. Kurragömma med ungarna, legobygge och lite allmänt bus bara tills de minsta två la sig för att sova, då jag och syster satt och bara pratade i soffan med lite go dricka samtidigt som H låg och spelade spel. Tiden rann iväg och hux flux blev jag hämtad av två mindre glada killar efter förlust. Somnade illa kvickt när jag kom hem och gårdagen var bara lat och lugn. Var ruggigt skönt att slippa tänka på middag själv då vi var hembjudna till J´s föräldrar.

Idag är man tillbaka till vardagen och julen är slut på riktigt. Tillbaka till jobb efter lite ledighet, starta igång med tvätt och allt vad det innebär med att vardagen är uppstrukturerad igen. Men det är skönt! Lite svårt att kliva upp tidigt bara då man fått sova ut länge, men det ändras nog ganska snart som det brukar. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback