Mycket "igår" just nu.

Det blir mycket "igår" just nu när man har semester. För vissa dagar har man fullt upp med annat och det tänker jag inte smita ifrån för att blogga. Har varit duktig på att ha med kameran på sistone så att det finns ju en hel del bilder som kommer att komma upp lite nu och då..

Hur som haver.. Igår(!) var ännu en dag med fullt upp. Till att börja med så var vi ute och sprang tredje morgonen i rad(om man nu kan kalla det morgon klockan tio). Det är så skönt att vi varit duktiga på att ta oss ut och jag hoppas det fortsätter. Sen for vi ut till Kassjö för sol och bad med Robin och Sandra i några timmar innan jag vek in årorna för att fara ut till Birk och slåss med alla äckliga insekter. Det är mysigt med hästar och de luktar förbannat gott på sommaren, men insekterna gör mig skvatt galen. Hann bara hem, duscha och käka idag också innan det var dags för nästa grej. Minigolf, och jag blir bitter av bara tanken, för jag var så jävla(ursäkta) kass. Trots två "hole in ones" så kunde det ju som inte rädda något alls. Men vi var ju där med Elias och Emma, och bortsett från att jag riktigt storlosade så var det mysigt i finvädret och med skön kvällsvärme.

Just nu däremot ska jag dra på mig sockarna och springskorna och bege mig ut i spåret för fjärde "morgonen" i rad. Resten har jag redan dragit på mig. Bara för att jag inte vill ha ett tre dagars break. Men då kan jag ju med gott samvete vila lördag och söndag för att dra igång hårt igen nästa vecka. Sen måste vi väl ut till Kassjö igen i denna värme, man måste ta till vara på den och bada dessa dagar.



Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-19 // 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback