Midsommar.

Nu är den hemmagjorda potatissalladen klar skrev jag först. Men jag hann inte göra färdigt inlägget innan det var dags att stressa vidare med nästa sak. Så som att få i sig lunch(då jag inte äter sill), packa grejer, duscha och göra sig klar samt fixa tsatsiki.

Och när man är klar så ringer man och frågar ifall han hunnit hämta upp de som skulle åka med oss ut och får reda på att det inte blir riktigt än. Så nu sitter jag här och väntar på att de ska komma så vi kan packa in oss och fara.

Jag har tänkt bada badtunna, men sen om det blir av eller inte det vet jag inte än. Har då inte tagit på mig klänningen än utan åker i jeans. I värsta fall är det ju bara att byta om eftersom jag redan fixat håret och sminket. Trevlig midsommar gott folk!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback