Efter långt suktande.

Så har jag äntligen blivit med canon! Och inte en 500d, utan en 550d istället då det bara var 360kronors mellanskillnad då den var sänkt. Så det blev alltså några fler megapixlar och sådant. Nästa månad ska jag köpa ett större och bättre minneskort samt ett kamerafodral. Är bara så glad att den äntligen är min nu, efter långt suktande!

Förutom att laga middag i ca 1½ timme så har jag provfotat lite efter att batteriet laddats klart. På saker i lägenheten. På auto. Har inte lärt mig något annat ännu, men det kommer nog så småningom. Måste bara läsa på lite. Och så småningom ta en fotokurs.

Och herrejisses vad kul det är att köra skruttis!




Fick äntligen upp tavellisten igår, och det tog visst inte ens 10 minuter. Typiskt oss att tro att det
skulle bli värre så att vi sköt upp det i ett halvår.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback