Känns bra.

Igår jobbade jag sent och sedan njöt jag mest framför tvn, kände att jag var värd ett sådant avkopplande slut på den dagen. Idag däremot har jag varit och fått mina naglar uppfräschade, de var ordentligt sunkiga(hemskt ändå att jag limmat fast två med lösnagellim i 1½ veckas tid bara för att jag ska kunna ha nagellack över och det ska kunna se någorlunda bra ut). Men nu så är det nytt och härligt igen. I söndags fräschades ju även håret till med utväxtbehandling och klippning så det känns väldigt bra just nu, det saknas bara lite färg på den likbleka kroppen för att man ska känna sig lite extra fin.

Och efter arbetsdagen imorgon har jag helg, påskhelg. 5 dagar, jag ska verkligen ladda upp mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback