Surströmming!

Vilken helkväll det blev igår när det vankades surströmmingsfest i Mickels. Lekar, som innefattade skytte på små vattenballonger, sprätta tvål och ro med förbundna ögon. Och rodden, jisses vad vi fick skratta åt varandra! Rodden var väl det som gick bäst just för mitt lag(vi var tvåmannalag allihop) och sen får vi väl klassa kubben lite dit också. Vi kom åtminstone inte sist. Mat och snapsvisor i den illaluktande odören med väldigt glada miner. Senare när mörkret hade fallit på så blev det allsång med gitarrspelande och det var bara så härligt. Jag höll mig nykter för att vi skulle ta oss hem och jag hade otroligt roligt ändå. Tack för en kanontillställning! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback