Beskriver rätt bra.

Dessa bilder nedan beskriver gårdagen väldigt bra..



Först skotervisning och provning i stärkesmark i småkyligt väder. Sen var det bara hem för att duscha och göra sig klar inför hockeymatchen(så kul det var, var skilänge sedan jag var på en match och det inte var j20) som de vann. Förtärde lite pizza innan vi gick över till oss och spelade tv-spel, drack gott och sedan avslutade med en match i plump(vi laddar inför fjällen där det ska spelas ännu mer på kvällarna). Gick dock skit för mig medans de tre andra kom på delad första plats på exakt samma poäng(hur sjukt är inte det?) så att de fick avsluta med en skiljeomgång som blev otroligt spännande. :)

Idag har här latats innan vi for och utnyttjade 20% vip-rean på stadium där jag hittade ett par träningsbyxor till samt en sportbh och hjärtat fann lite annat. Kikade lite på skidor och köpte mina första ullsockar någonsin och hoppas att de ska vara lika bra som de var sköna. Har tjockat i oss tacos till middag och ska precis börja se söndagsfilmen. Trevlig kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback