Gott nytt år.








På nyårsafton så hade vi en toppendag och kväll.
Vi började med att samlas allihopa för grillning, skratt och lek i backen innan vi till slut packade ihop oss och några for på annat håll. Medans några for hem till sitt och duschade så bastade vi fem som var kvar, grymt härligt. Sen var det bara att börja med middagen som var så otroligt god men också väldigt mättande. Trerätters är aldrig fel. Resten av kvällen skrattade vi och hade kul samt spelade tv-spel då höjdarspelet på kvällen blev ett dansspel. Tolvslaget firade vi med raketer och skumpa och så en nyårskyss med min kära. Kvällen blev helt enkelt kanon.

Min första dag på det nya året blev inte lika rolig då jag låg med 38,5 graders feber. Då det är två grader över det jag vanligtvis ligger på så var jag väldigt utslagen och sov från och till hela dagen. Tack vare det och febernedsättande så har jag som tur varit feberfri idag. Men jag hoppas nu att resten av året blir betydligt bättre än den första. Hoppas att alla hade en kanonfin nyårsafton och att ni får ett underbart 2012.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback