Gubbar från Belgien.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här just nu. Speciellt inte idag då jag inte gjort mycket alls på grund av skitväder som får en att bara vilja stanna inne. Det enda är att man har varit på ica en sväng. Inte så mycket att hurra över. Eller har väl lite grejer att skriva egentligen, men då ingenting är helt spikat än så håller jag truten. Och just det, vi hade en kanonkväll hos Chrille och Petra igår med spel, surr, valpmys och lite rosé ute på deras balkong! Infravärme är ju helt fantastiskt. Måste ringa Tomas så att han kan få komma och dra el ut på våran balkong, jag vill också ha!

Har gjort iordning en efterrätt som jag hoppas ska bli bra så att vi kan äta den efter middagen men innan vi far på bio. Det är som alltid en chansning när man provar något nytt. Limepannacotta med hallonsås ska det bli. Så undertiden jag stod där i köket så stoppade jag i mig lite goda jordgubbar från Belgien, man måste få äta något gott medans man håller på. Det tycker jag att man är värd.


Fotat med Canon EOS 500D och EF 50mm f/1,8 II.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback