Du är så värdefull, vår skatt.

Tänk att vårt lilla pyre var beräknad om 4 dagar. Vid det laget har han varit hos oss i 4 veckor istället. Helt otroligt. Och vad fort det gått. Vi får se hur pass nära han är 3kg imorgon när vi ska på bvc, vår älskade lillgroda. Tänk vad annorlunda livet är nu, på ett så självklart sätt. Det är knappt jag minns graviditeten, samtidigt som jag minns att den var hur bra och mysig som helst. Jag saknar magen, samtidigt som jag är så lycklig att han nu är hos oss på utsidan. Att man kan få vara utan graviditetskrämpor(bortsett från karpaltunnelsyndromet i händerna) var ju galet lyxigt, jag som hade räknat med att jag skulle få allt, illamående, foglossningar mm. Jag önskar att alla fick uppleva en graviditet på samma sätt och slippa diverse krämpor. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback