Känns lite jobbigt att det är 4 år till nästa gång.

Att det kan kännas så tomt för att OS är slut. Kan bero på att jag sett det konstant sedan jag gick på graviditetspenning(dvs 11 dagar), mestadels på vardagarna då såklart, det har varit mitt sällskap samtidigt som jag gjort annat(städa, virka, fixa bebisgrejer mm). Har nog aldrig någonsin sett så mycket OS i sträck tidigare. Men det har varit kul, speciellt när det faktiskt gått så bra som det gjort för våra svenska fantastiska deltagare. Så nu är man inne på andra dagen utan detta på tv och det går gamla vanliga skitserier som inte är speciellt underhållande.
 
Ska ändå glädjas över morgonen idag, så underbart mysig. Och solen lyser ute samtidigt som det visar +7,3° i solen. Varmaste februari på 24 år här i Umeå. Jag tackar och tar emot! Det är så skönt att kunna ta på sig en av sina egna tunna jackor trots stormagen istället för en herrvinterjacka i storlek L som gör att man ser ut som en jag vet inte vad. Så nu är det jag som tar på mig promenadvänliga kläder och beger mig ut på en liten promenad innan det är dags att äta lunch.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback