Blommor och blad.

Igår fick jag höra av J vad de hade hunnit på huset då jag inte hann dit något själv. Och jag var rätt övervänt på att få se idag! 

Speciellt för att få se de två tapeterna som kommit upp. Fondtapeten i lillemans rum var uppe, och det såg precis ut som jag hade föreställt mig. Sedan var det vår sovrumstapet som hade kommit upp på de två väggarna som det är fönster på. Och jag är SÅ nöjd! Tycker den är sådär härligt lantligt romantisk som jag ville ha den. Dock sjukt svår att fånga på bild, den går i ljust grönt och ljust rosa på vit bakgrund. 

Annars så hade kaklet i köket kommit upp, foder och taklist kommit upp i tvättstuga och duschväggar i badrummet på övervåningen. Och idag har vi skruvat ihop ikea-inredningen till tvättstugan som vi ska sätta upp imorgon. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback