Varför var de på gymmet?

Jag har åkt på någon typ av magsjuka. Inte den värsta av sorter, men tillräckligt jobbig ändå. Vi som hade planerat in att fara på lillemans blivande förskola och hälsa på, men det fick vi ställa in. 

Till något helt annat. Jag har sett personer som skrivit om att de kan störa sig på folk på gymmet, att de snackar lite med någon annan eller trycker lite på telefonen. Jag har inte tyckt det varit någon big deal, man vet ju inte varför personen ifråga trycker på telefonen, kanske personen redan rivit av just den muskelgruppen de höll på med, eller väntar på sin tur. 
Men igår var första gången jag störde mig! Jag var och tränade och det gick hyfsat, jag vill så mycket mer. Men när jag skulle stretcha så sitter det två personer av samma kön där också. Men de gör noll! De sitter bara och pratar, halvt om halvt i varandras knä, smeker varandra i ansiktet, lägger sig på varandra. Med tanke på hur min kropp är nu för tiden så stretchar jag noga, och jag var väl där i 15-20 minuter. Då satt de där innan jag kom och satt även kvar när jag gick. Varför ids man ens byta om och fara på gymmet då? Jag själv skulle nämligen inte orka om jag inte for dit för att verkligen träna. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback