Overkligt.

Jag måste nästan nypa mig i armen. Är det här verkligt? Har vi blivit en familj på fyra? Har lillebror äntligen kommit ut? Har han ens legat i magen? Har vi genomgått en förlossning? Känslorna svallar minst sagt. Det är lite svårt att ta in samtidigt som det är det mest självklara i världen just nu. Så ofantligt mycket kärlek jag känner för mina pojkar! 

Lillebror är precis lika lugn som storebror var. Det trodde vi aldrig var möjligt. Speciellt inte med tanke på hur mycket vildare han var inne i magen. Det är bara att hoppas det håller i sig. Storebror är så fin, omtänksam och lite mallig. Att se dom tillsammans får det att värka i hjärtat, av kärlek. 

För övrigt, jag gissade fel på födelsevikten med 29g. Hur galet nära är inte det? 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback