Pain.

Foglossningen har dessvärre hållit i sig idag, och till och med varit än värre. På förmiddagen kunde jag trotsa det litegrann, så vi for på en premiärtur till ikea såhär 5 veckor efter öppning. Vi skulle ha 6 småsaker. Vi valde helt rätt tidpunkt, just efter öppning, och det var så lugnt och skönt. När vi en kort stund senare skulle hem började alla andra komma. Det är vad jag har kunnat göra idag, för sen har jag varit strandad. 

Numera är foglossningen all over the place. Höfter(mest baktill), ljumskar, skinkor och vid blygdbenet. Kunde inte hänga med grabbarna till lekparken och ica under eftermiddagen, och det om något gör mig lite ont. Jag fick istället lägga mig i badet i en timme i hopp om att det skulle kunna lindra, vilket det gjorde för stunden. Men snabbt är man tillbaka på ruta ett igen fast att man inte gjort något. Håller mina tummar att det är aningens bättre imorgon! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback