Suck.

Åh, känner mig så besviken. Vi har fått reda på de "nya" tiderna som kommer gälla för femtontimmars efter sommaren. På riktigt känns det skit. Tidigare har man fått välja på den förskolan, men det ska man inte längre få göra för att det kommer vara så många femtontimmarsbarn. Så nu kommer det vara  3h/dag som gäller ist för 5h/dag 3 dagar i veckan. Först och främst så bor vi en bit bort och jag kommer då ta bilen mer än vad jag hade planerat och för det andra har jag en känsla att det kommer bli tufft för storebror. Han kommer uppleva det som att han blir avbruten hela tiden. Förut har jag alltid sagt att de som har det systemet endast har det för att de hoppas att folk inte lämnar sina barn alls. Men vi får väl se hur det går. Jag hade såklart hoppats på en helt annan utgång av det hela. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback