Barnkläder

I fredags var jag och lilleman iväg för att köpa vår/sommarjacka till honom bland annat, en gul. En typ av finjacka men som han skulle få använda när helst det är just jacka som behövs. Men så fanns den tydligen bara i "stora butiken" inne i centrum. Även om jag tycker att skälva barnavdelningarna är exakt lika stora? Typiskt! Jag som hade en 25% rabattkupong och allt. 

Men så idag, efter min vila så brassade jag iväg ner till centrum en snabbis. I en ren chansning då jag inte trodde att jackan skulle finnas kvar i rätt storlek. Och kupongen gick ut idag, så det var mycket därför. Den fanns! Så jag tvekade inte ens. Och eftersom jag stod på Åhlénstaket så gick jag ju genom Åhléns också, och då hade de 40% på didrikson overaller, plus att jag hade 50:- där. Så jag chansade och köpte nästa säsongs overall till mini för 429 kronor. Han bör absolut kunna ha den, frågan är snarare om den blir på tok för stor. Men förhoppningsvis ändå inte ett tält. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback