Kroppsvila.

Den här tröttheten jag pratat om tidigare, nu kan jag ju faktiskt göra så mycket jag kan åt den. Och det har jag gjort dessa tre första dagar av veckan, jag har sovit 1-2 timmar mitt på dagen alla dagarna. Jag bara lägger mig ner och så slocknar jag. Och har skitsvårt för att kliva upp igen. Men jag är så mycket mer människa när mini kommer hem och är det även hela kvällarna. Det mest ansträngande jag gjort är typ att stryka tre gardinpar. 

Men samtidigt som jag kroppen behöver det här så får jag så dåligt samvete över att mini inte får vara hemma med mig. Även om han har kortare dagar än innan. Men så kommer han ju få vara ledig lite nu och då när min kropp pallar lite mer aktivitet. Eller få extra korta dagar. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback