Ärenden.

Sjukstugan fortsätter. Efter två lite halvkassa nätter så börjar jag känna mig rätt så trött. Det är inte bara det att den lille behöver febernedsättande och tar tid på sig att somna om, utan även den där som blir aktiv i magen samt att jag kan ha svårt att hitta en bekväm sovställning. Och imorse var det morgon 5. Det måste bara vända snart! Nästa helg åker J iväg och jag bara hoppas att jsg och lilleman är friska då, framför allt så att vi kan göra något roligt tillsammans efter alla dessa sjukdagar. 

Idag fick jag iallafall fara iväg en sväng på lite ärenden, och jag tror att jag behövde det. För, förutom de två dagarna jag hann jobba så har jag suttit inne här hemma i 7 dagar. Köpte den sista färgen som behövdes till sängen, madrass som vi ska skära till, lite kuddar, lite bebiskläder och hämta ut paketet med lite gardiner, fönsterlampor, påslakan och så som vi beställde i veckan. Jag fick lite ny energi helt enkelt. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback