Färg.

Nu har jag bestämt mig för färg på växasängen. Den blir vit. Var och köpte färg efter middagen, men det råkade bli halvblank som jag kom på att jag inte vill ha. Jag vill ha den matt. Så det blir till att fara och byta. Så typiskt! Men det borde gå snabbt. 

Sen tror jag att jag hamnat i en tröttfas i den här graviditeten. Känner mig ständigt trött trots rätt bra nattsömn(22-05.45 tex, med något uppvak för byte av position med alla kuddar). Som imorse när jag måste ha stängt av väckarn, det har aldrig hänt förut utan att jag kommit ihåg det. Nu minns jag det inte öht ens om jag försöker. Plus att jag börjat känna av fogarna igen efter att ha haft en ca 7 veckors paus med det. Hur som haver är vi iallafall inne i sista och tredje trimestern. Det känns som att tiden bara springer iväg just nu och jag känner ett stort behov efter att fixa ALLT. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback