Kackel.

Här är hon som är så trött att ögonen går i kors. Hade lätt kunnat somna 19, precis som lilleman. Det beror nog på en kombination av en lång första dag tillbaka på jobbet igår(10h) och kroppen under graviditeten. Har foglossning ikväll och känner mig allmänt sliten i kroppen. Så, ikväll blir det en tidig kväll! 

Igår efter jobbet var jag och köpte en begagnad men väldigt fräsch amningskudde, för femtio riksdaler. Den här gången ska jag ge det en chans. Förra gången gav jag det aldrig en ärlig chans. Provade sjukhusets, som jag inte alls gillade(plastöverdrag och typ halvfull stoppning av "kulor"). Och ammade istället utan, vilket jag tyckte var väldigt bekvämt. Men kanske en bidragande faktor till att min rygg brakade samman. Nu ska jag göra allt för att hjälpa ryggen att hålla ihop. Jag hoppas att jag ska trivas med den, om inte annat så kommer det vara värt att prova. 


Hoppas det funkar med amningskudde. Själv har jag aldrig testat. Här ligger jag ist alltid och ammar pga kroppen. Var orolig i början att det skulle bli kaos med Äldre barn som springer runt. Men man hittar sina lösningar till slut som fungerar:)

Svar: Jag hoppas också det! Fick aldrig till det med att liggamma sist, varken jag eller lilleman gillade det. Men kommer ju att prova på det också. 😊
Tina

2016-01-13 // 19:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback