Tankar.

Det här med att vara sjuk. När den andre faktiskt är hemma och tar ut föräldradagar med sonen, gör att man får en del tid till att tänka. När man mellan varven känner sig lite piggare. 

Som idag, när jag beställde hem snutte till ärtan. Jag har även hunnit skriva ihop en lista för saker som ska i BB-väskan(mer än vad jag hann med S). Jag har även hunnit fundera på vem det är som bor där inne i den trånga enrumslägenheten. För vi har verkligen ingen aning. Vi försökte ta reda på kön, mest för S skull. Det skulle bli lättare att benämna som lillasyster/lillebror. Men den lille ville verkligen inte visa.

Om man ska utgå från graviditeterna så skiljer dom sig en hel del. De ytterst få sakerna jag hade med S har inte alls inträffat(än iaf) och det som känts med ärtan kände jag aldrig med S. Så frågan är ju om det beror på olika kön, eller bara på två väldigt olika individer. 
Jag har ingen känsla själv ens om vem det är där inne. Sen tror de flesta andra på en pojk till. Och alla andra man läst om som väntar barn ungefär samtidigt, de väntar pojkar hela högen. Vi får helt enkelt se. Jag längtar efter det där första mötet, men det får gärna vänta tre månader till. Ungefär det som ska vara kvar av den här graviditeten. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback