Till Ärtan!

Vi har kvar babynestet från när Sixten var liten, och vi tyckte väldigt mycket om det. Det var bra med ett nest! Men nu när ett lillesyskon är på väg så kom suget att göra ett nytt, som var både lite längre och lite bulligare. Så förra helgen var jag och S och köpte diverse tillbehör för att kunna sy ett. Beställde även hem spetsband från nätet som en extra detalj. I tre dagar har jag fått mig några korta stunder att sätta mig med det, och igår blev det i princip klart. Hade dock för lite kantband, så det saknas kantband i botten. Men så fort jag köpt det så kommer det att gå fort att få det på plats. Blev även en liten tillhörande kudde till med spetsdetaljer på sidorna. Blev faktiskt riktigt nöjd! Och grabbarna här hemma gav det också godkänt. Den lilla tyckte att det var hans och kurade ihop sig som en boll i det, det var bara så sjukt sött! Han ville inte direkt att jag skulle plocka bort det. Det känns skönt att vi börjar bocka av listan mer och mer, är gärna redo lite i förtid. Speciellt om den lille skulle ha lite bråttom, precis som sin bror. ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback