Vikt.

Jätteviktigt. Eller? 
Inte jätteviktigt med själva vikten i sig. Men jag skulle gärna vilja komma ner i startvikten. Främst för att inte behöva köpa en helt ny garderob. Jag har inte mycket som passar just nu och det gick ju an i början, men nu är det mest frustrerande. Det ska passa och vara amningsvänligt. Så det är inte lätt att hitta passande kläder. 

Med S gick jag upp 11kg, vilket var väck tre veckor senare. Men då tror jag att sjukhusvistelsen hjälpte på traven med all oro, icke utsvävande kost och enorma pumpande. Och så var jag rätt tränad(för jag kunde träna hela graviditeten) vilket säkert hjälpte till. Den här gången gick jag upp mer, ganska mycket mer. 19kg(en hel del bara i vätska). Och inte alls tränad, för att kroppen strejkade. Men jag har ändå lyckats tappa 13,3kg utan att egentligen ha gjort något alls. Så jag får väl ha lite tålamod och börja promenera lite oftare. Det ska gå, men det behöver inte ske till imorgon. Jag har ju ändå burit ett barn ännu en gång. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback