BB-väska.

Bebis BB-väska är i princip färdigpackad. Det är bara några smågrejer kvar(typ sterilisera tuttarna) och laga mössan. Den har varit svår att packa, främst eftersom vi inte har den blekaste om hur det blir den här gången. Vill ju inte stå utan bebiskläder om det skulle bli tidigare den här gången också. Plus att vi ju inte vet om det blir en flicka eller pojke heller. 

Men mig själv har jag knappt börjat med. Eller jo, jag har köpt hem det som behövts och sedan lagt det på ett och samma ställe. Har haft behovet av att köpa ett par mjukisbyxor till, men det har varit svårt att hitta i butik. Så idag beställde jag från h&m, så hoppas vi bara att de hinner anlända innan det verkligen bär av. Det som saknas är egentligen det ät och drickbara jag vill ha med, men ska väl köpa det i helgen tror jag. Så det mesta går ju att packa ner i en väska nu redan. 

Men det är inte lätt alltså! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback