Ny vecka.

Idag gick vi in i en ny vecka och räknas nu som fullgångna. Bebis är alltså inte prematur om h*n skulle födas nu. Så nu börjar jag känna mig redo att vräka hyresgästen. Om ca en vecka hade varit lämpligt.

Vi har idag alltså varit gravid i 9 dagar längre än förra graviditeten. Och jag har inte något problem med att själva magen är där den är och gör mig otymplig. Utan det är fogarna och vätskan som gör att jag vill vräka ärtan. Sen är jag så förbannat nyfiken på vem det är som bor där inne vilket inte direkt stillar längtan. 

Men jag gissar på att det är dags 6/4(inte bf-datumet). Blir det inte då(eller före det) så kommer jag gå över tiden i säkert fyra dagar. Men det återstår att se. Allt startade ju utan minsta känning sist, och ändå kan jag inte låta bli att känna efter lite extra nu om jag har några känningar. Jag har ju sammandragningar/förvärkar lite nu och då som jag känner av. Även nattetid. Men det är nog det enda. I eftermiddag har jag tid hos barnmorskan, då får vi veta om den lille har fixerat sig ännu eller inte. 

Imorse. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback